A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Зубівмостівська гімназія
Кам'янка-Бузької міської ради Львівської області

Патріотичний куток

/Files/168cc5f83ba5.jpg

 

ПАТРІОТИЧНЕ ПОЧУТТЯ ЗА СВОЄЮ ПРИРОДОЮ – ІНТЕГРАЛЬНЕ, ОСКІЛЬКИ ОБ’ЄДНУЄ В ОДНЕ ЦІЛЕ ВСІ СТОРОНИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ: МОРАЛЬНУ, ТРУДОВУ, РОЗУМОВУ, ЕСТЕТИЧНУ, ФІЗИЧНУ.

ВОНО ФОРМУЄТЬСЯ ПОСТУПОВО ПІД ВПЛИВОМ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТА ІНШИХ ВИХОВНИХ ЧИННИКІВ. БУТИ ПАТРІОТОМ – ОЗНАЧАЄ ЛЮБИТИ МАТЕРИНСЬКУ МОВУ, СВІЙ ДІМ, БАТЬКІВ І УСІХ ЛЮДЕЙ, ПРИРОДУ РІДНОГО КРАЮ, ЗВИЧАЇ, ШАНУВАТИ ТРАДИЦІЇ НАРОДУ, ЛЮДСЬКУ ПРАЦЮ, ПРАГНУТИ НЕ ЛИШЕ ЗБЕРІГАТИ ДУХОВНІ СКАРБИ НАРОДУ, А Й ПРИМНОЖУВАТИ ЇХ. САМЕ ЦІ ПРОБЛЕМИ І Є ВИЗНАЧАЛЬНИМИ У ГРОМАДСЬКОМУ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ.
ПАТРІОТИЗМ – ЦЕ, ОБРАЗНО КАЖУЧИ, СПЛАВ ПОЧУТТЯ Й ДУМКИ, ОСЯГНЕННЯ СВЯТИНІ - БАТЬКІВЩИНИ – НЕ ТІЛЬКИ РОЗУМОМ, А Й ПЕРЕДУСІМ СЕРЦЕМ…
ПАТРІОТИЗМ ПОЧИНАЄТЬСЯ З ЛЮБОВІ ДО ЛЮДИНИ.
ПАТРІОТИЗМ ПОЧИНАЄТЬСЯ З КОЛИСКИ
(ВАСИЛЬ СУХОМЛИНСЬКИЙ)

/Files/images/patrtichne/1830178qyjed01h98.gif

ЛЮДИНА СИЛЬНА СВОЄЮ ГРОМАДЯНСЬКІСТЬЮ, СВОЇМИ ПОЧУТТЯМИ ЛЮБОВІ ДО РІДНОЇ ЗЕМЛІ, ДО ДУХОВНИХ НАДБАНЬ СВОГО НАРОДУ..
ДИТИНА НАБИРАЄТЬСЯ ВРАЖЕНЬ ТА ЗНАНЬ ПРО НАВКОЛИШНЄ: ПРО БЛИЗЬКИХ ЛЮДЕЙ, ПРО СВОЮ МИЛУ БАТЬКІВЩИНУ, ЯКІ ЗАЛИШАЮТЬ У ДУШІ ЇЇ НЕЗАБУТНІ СПОГАДИ НА ВСЕ ЖИТТЯ. З РАННІХ РОКІВ ЗАКЛАДАТИ В МАЛЮКА ГОТОВНІСТЬ ЗАХИЩАТИ Й ПРИМНОЖУВАТИ ЗДОБУТКИ НАРОДУ, РІДНОГО КРАЮ. ЯК ВІДОМО, У ЖИТТІ Є РІЗНІ ЦІННОСТІ. АЛЕ Є Й ТАКІ СВЯТИНІ, ЯКІ НІ З ЧИМ НЕ МОЖНА ЗІСТАВИТИ І ПОРІВНЯТИ. ВІТЧИЗНА, ВВІДАНІСТЬ РІДНІЙ ЗЕМЛІ Й НАРОДОВІ.
ВИХОВАННЯ ЛЮБОВІ ДО СВОЄЇ КРАЇНИ МИ ПОЄДНУЄМО З ПОДАННЯМ ДИТИНИ ЕЛЕМЕНТАРНИХ ЗНАНЬ ПРО ДЕРЖАВУ І ПРАВО, ПРО НАЦІОНАЛЬНУ СИМВОЛІКУ – ДЕРЖАВНИЙ ГЕРБ, ПРАПОР, ГІМН, З ВИХОВАННЯМ ПОВАГИ ДО СИМВОЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ. ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ ЗІ ЗВИЧАЯМИ, ТРАДИЦІЯМИ, НАРОДНИМИ ОБРЯДАМИ, МАЛИМИ ЖАНРАМИ ФОЛЬКЛОРУ.
ПРОБЛЕМА ГРОМАДЯНИНА-ПАТРІОТА ДАВНЯ, ЯК СВІТ. ВОНА ПОСТАЛА ПЕРЕД ЛЮДСТВОМ ТОДІ, КОЛИ ВИНИКЛА ПЕРША ДЕРЖАВА. ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ СТВОРЮЄ ПЕВНІ ПЕРЕДУМОВИ
ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОВЕДІНКИ. ОДНАК ЦЕ ЛИШЕ ПЕРЕДУМОВИ. ЛЮБОВ ДО ВІТЧИЗНИ ПОЧИНАЄТЬСЯ З ЛЮБОВІ ДО СВОЄЇ МАЛОЇ БАТЬКІВЩИНИ – МІСЦЯ, ДЕ ЛЮДИНА НАРОДИЛАСЯ. У ЦЬОМУ ЗВ’ЯЗКУ, ЯК НАМ ЗДАЄТЬСЯ, ВЕЛИЧЕЗНОГО ЗНАЧЕННЯ НАБУВАЄ ВИЗНАЧЕННЯ МЕТИ, ЗАВДАНЬ, ЗМІСТУ ТА ЗАСОБІВ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ.

ЛЮДИНА СИЛЬНА СВОЄЮ ГРОМАДЯНСЬКІСТЬЮ, СВОЇМИ ПОЧУТТЯМИ ЛЮБОВІ ДО РІДНОЇ ЗЕМЛІ, ДО ДУХОВНИХ НАДБАНЬ СВОГО НАРОДУ..
ДИТИНА НАБИРАЄТЬСЯ ВРАЖЕНЬ ТА ЗНАНЬ ПРО НАВКОЛИШНЄ: ПРО БЛИЗЬКИХ ЛЮДЕЙ, ПРО СВОЮ МИЛУ БАТЬКІВЩИНУ, ЯКІ ЗАЛИШАЮТЬ У ДУШІ ЇЇ НЕЗАБУТНІ СПОГАДИ НА ВСЕ ЖИТТЯ. З РАННІХ РОКІВ ЗАКЛАДАТИ В МАЛЮКА ГОТОВНІСТЬ ЗАХИЩАТИ Й ПРИМНОЖУВАТИ ЗДОБУТКИ НАРОДУ, РІДНОГО КРАЮ. ЯК ВІДОМО, У ЖИТТІ Є РІЗНІ ЦІННОСТІ. АЛЕ Є Й ТАКІ СВЯТИНІ, ЯКІ НІ З ЧИМ НЕ МОЖНА ЗІСТАВИТИ І ПОРІВНЯТИ. ВІТЧИЗНА, ВВІДАНІСТЬ РІДНІЙ ЗЕМЛІ Й НАРОДОВІ.
ВИХОВАННЯ ЛЮБОВІ ДО СВОЄЇ КРАЇНИ МИ ПОЄДНУЄМО З ПОДАННЯМ ДИТИНИ ЕЛЕМЕНТАРНИХ ЗНАНЬ ПРО ДЕРЖАВУ І ПРАВО, ПРО НАЦІОНАЛЬНУ СИМВОЛІКУ – ДЕРЖАВНИЙ ГЕРБ, ПРАПОР, ГІМН, З ВИХОВАННЯМ ПОВАГИ ДО СИМВОЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ. ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ ЗІ ЗВИЧАЯМИ, ТРАДИЦІЯМИ, НАРОДНИМИ ОБРЯДАМИ, МАЛИМИ ЖАНРАМИ ФОЛЬКЛОРУ.
ПРОБЛЕМА ГРОМАДЯНИНА-ПАТРІОТА ДАВНЯ, ЯК СВІТ. ВОНА ПОСТАЛА ПЕРЕД ЛЮДСТВОМ ТОДІ, КОЛИ ВИНИКЛА ПЕРША ДЕРЖАВА. ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ СТВОРЮЄ ПЕВНІ ПЕРЕДУМОВИ
ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОВЕДІНКИ. ОДНАК ЦЕ ЛИШЕ ПЕРЕДУМОВИ. ЛЮБОВ ДО ВІТЧИЗНИ ПОЧИНАЄТЬСЯ З ЛЮБОВІ ДО СВОЄЇ МАЛОЇ БАТЬКІВЩИНИ – МІСЦЯ, ДЕ ЛЮДИНА НАРОДИЛАСЯ. У ЦЬОМУ ЗВ’ЯЗКУ, ЯК НАМ ЗДАЄТЬСЯ, ВЕЛИЧЕЗНОГО ЗНАЧЕННЯ НАБУВАЄ ВИЗНАЧЕННЯ МЕТИ, ЗАВДАНЬ, ЗМІСТУ ТА ЗАСОБІВ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ.

ЛЮДИНА СИЛЬНА СВОЄЮ ГРОМАДЯНСЬКІСТЬЮ, СВОЇМИ ПОЧУТТЯМИ ЛЮБОВІ ДО РІДНОЇ ЗЕМЛІ, ДО ДУХОВНИХ НАДБАНЬ СВОГО НАРОДУ..
ДИТИНА НАБИРАЄТЬСЯ ВРАЖЕНЬ ТА ЗНАНЬ ПРО НАВКОЛИШНЄ: ПРО БЛИЗЬКИХ ЛЮДЕЙ, ПРО СВОЮ МИЛУ БАТЬКІВЩИНУ, ЯКІ ЗАЛИШАЮТЬ У ДУШІ ЇЇ НЕЗАБУТНІ СПОГАДИ НА ВСЕ ЖИТТЯ. З РАННІХ РОКІВ ЗАКЛАДАТИ В МАЛЮКА ГОТОВНІСТЬ ЗАХИЩАТИ Й ПРИМНОЖУВАТИ ЗДОБУТКИ НАРОДУ, РІДНОГО КРАЮ. ЯК ВІДОМО, У ЖИТТІ Є РІЗНІ ЦІННОСТІ. АЛЕ Є Й ТАКІ СВЯТИНІ, ЯКІ НІ З ЧИМ НЕ МОЖНА ЗІСТАВИТИ І ПОРІВНЯТИ. ВІТЧИЗНА, ВВІДАНІСТЬ РІДНІЙ ЗЕМЛІ Й НАРОДОВІ.
ВИХОВАННЯ ЛЮБОВІ ДО СВОЄЇ КРАЇНИ МИ ПОЄДНУЄМО З ПОДАННЯМ ДИТИНИ ЕЛЕМЕНТАРНИХ ЗНАНЬ ПРО ДЕРЖАВУ І ПРАВО, ПРО НАЦІОНАЛЬНУ СИМВОЛІКУ – ДЕРЖАВНИЙ ГЕРБ, ПРАПОР, ГІМН, З ВИХОВАННЯМ ПОВАГИ ДО СИМВОЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ. ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ ЗІ ЗВИЧАЯМИ, ТРАДИЦІЯМИ, НАРОДНИМИ ОБРЯДАМИ, МАЛИМИ ЖАНРАМИ ФОЛЬКЛОРУ.
ПРОБЛЕМА ГРОМАДЯНИНА-ПАТРІОТА ДАВНЯ, ЯК СВІТ. ВОНА ПОСТАЛА ПЕРЕД ЛЮДСТВОМ ТОДІ, КОЛИ ВИНИКЛА ПЕРША ДЕРЖАВА. ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ СТВОРЮЄ ПЕВНІ ПЕРЕДУМОВИ
ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОВЕДІНКИ. ОДНАК ЦЕ ЛИШЕ ПЕРЕДУМОВИ. ЛЮБОВ ДО ВІТЧИЗНИ ПОЧИНАЄТЬСЯ З ЛЮБОВІ ДО СВОЄЇ МАЛОЇ БАТЬКІВЩИНИ – МІСЦЯ, ДЕ ЛЮДИНА НАРОДИЛАСЯ. У ЦЬОМУ ЗВ’ЯЗКУ, ЯК НАМ ЗДАЄТЬСЯ, ВЕЛИЧЕЗНОГО ЗНАЧЕННЯ НАБУВАЄ ВИЗНАЧЕННЯ МЕТИ, ЗАВДАНЬ, ЗМІСТУ ТА ЗАСОБІВ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ.

ВАЖЛИВИМ НАПРЯМКОМ РОБОТИ ПО ВИХОВАННЮ ЛЮБОВІ ДО БАТЬКІВЩИНИ Є ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ УЯВЛЕНЬ ПРО ЛЮДЕЙ РІДНОЇ КРАЇНИ.
ПЕРШ ЗА ВСЕ НЕОБХІДНО ЗГАДАТИ ТИХ ЛЮДЕЙ, ЯКІ ПРОСЛАВИЛИ НАШУ КРАЇНУ - ХУДОЖНИКІВ, КОМПОЗИТОРІВ, ПИСЬМЕННИКІВ, ВИНАХІДНИКІВ, ВЧЕНИХ, МАНДРІВНИКІВ, ФІЛОСОФІВ, ЛІКАРІВ (ВИБІР ЗАЛЕЖИТЬ ВІД ВИХОВАТЕЛЯ). НЕОБХІДНО НА КОНКРЕТНИХ ПРИКЛАДАХ, ЧЕРЕЗ КОНКРЕТНИХ ЛЮДЕЙ ПОЗНАЙОМИТИ ДІТЕЙ З „ХАРАКТЕРОМ” УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ (ТВОРЧІ ЗДІБНОСТІ, ВМІЛІСТЬ, ПІСЕННІСТЬ, ГОСТИННІСТЬ, ДОБРОЗИЧЛИВІСТЬ, ЧУТЛИВІСТЬ, ВМІННЯ ЗАХИЩАТИ СВОЮ БАТЬКІВЩИНУ)

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень